20. leht 21-st

Re: Lindid

PostitusPostitatud: 10 Mär 2013, 21:12
Postitas donn
senats kirjutas:Donn,need roomikud mis auto24 peal müügis sarnanevad Hisunidega.Kui lindiehitus veel aktiivne oli jooksis nende pilt mitu korda koos kollase Nämmiga teemast läbi.


Jep, olen enam-vähem hetkel pakutavate roomikukomplektidega kursis ja tean, et seal pildil pole ARKS roomikud, vaid pilt on illustreerimiseks. Lihtsalt suunasin tähelepanu, et neid veel müüakse ja et sain ka telefoni teel faktile kinnituse. Aga kui aktiivselt, seda informatsiooni ma muidugi ei oma.

Re: Lindid

PostitusPostitatud: 11 Mär 2013, 08:17
Postitas donn
Tellisin kunagi järgneva YouTube'i kanali ja ets kae, mis video sinna potsatas - "Mattracks" kaubamärgi all pakutava roomiku hoolduse algus:

Re: Lindid

PostitusPostitatud: 12 Sept 2013, 08:49
Postitas donn
Nii. Kevadest on saanud peaaegu sügis. Kui nii edasi läheb (ja läheb), siis on mõne kuu pärast lund oodata, või mis?

Kodukootud traigiroomikute areng on täpselt nii kaugel, et olemas on kõik asjad, va juhtrataste laagrid. Enne projekti algust läheb ilmselt veel aega, kuna sademevabad päevad veedan väljas. Töötoas nokitsemiseks läheb sajuperioodil.

Kogu projekti kajastan automoto foorumis. Kes teab, see teab ja keda huvitab, see leiab üles.

Re: Lindid

PostitusPostitatud: 27 Okt 2013, 20:12
Postitas varvip
Tuhnisin natukene e-maailmas ja uurisin atv roomikute kohta- tundub,et Tatou4S on hinna ja lootuste
suhtes vist optimaalne valik.
Siit ka tunnen huvi kas keegi neid odavamalt eestis ka müüb kui veldi 3750 ühikut.
Ostaks endalegi kui pakkumine väga hea oleks.

Re: Lindid

PostitusPostitatud: 28 Okt 2013, 18:59
Postitas maks 35
Olen sõitnud ja tööd teinud 2 aastat Tjd X-Gen idega ja julgen soovitada ,Väga head!!!

Re: Lindid

PostitusPostitatud: 24 Nov 2013, 21:19
Postitas donn
Prototüüproomik on valmis ja nüüd jään lund ootama:

Pilt


Re: Lindid

PostitusPostitatud: 25 Nov 2013, 20:14
Postitas weltmaster
varvip kirjutas:Tuhnisin natukene e-maailmas ja uurisin atv roomikute kohta- tundub,et Tatou4S on hinna ja lootuste
suhtes vist optimaalne valik.
Siit ka tunnen huvi kas keegi neid odavamalt eestis ka müüb kui veldi 3750 ühikut.
Ostaks endalegi kui pakkumine väga hea oleks.


olen kahevahel, kas saan või lindid...kui kellegil on samuti plaan lindid osta, siis võiks kokku mängida ning müüjalt parim hind välja kaubelda.

Re: Lindid

PostitusPostitatud: 25 Nov 2013, 20:18
Postitas Ain
weltmaster kirjutas:
varvip kirjutas:Tuhnisin natukene e-maailmas ja uurisin atv roomikute kohta- tundub,et Tatou4S on hinna ja lootuste
suhtes vist optimaalne valik.
Siit ka tunnen huvi kas keegi neid odavamalt eestis ka müüb kui veldi 3750 ühikut.
Ostaks endalegi kui pakkumine väga hea oleks.


olen kahevahel, kas saan või lindid...kui kellegil on samuti plaan lindid osta, siis võiks kokku mängida ning müüjalt parim hind välja kaubelda.

Kui kannatab siis kindlasti osta mõlemad! Ja arvan et Veldi T4S pakkumine on niigi parim.

Re: Lindid

PostitusPostitatud: 25 Nov 2013, 20:22
Postitas varvip
Lisaks tahtis Velt saada adapterite eest 500 ühikut+3800. Motorent on koht kust saada originaalid väga hea hinnaga Apache Tracks 360 (uuemad,ilma tähiku avadeta).Kiirematele jätkub!

Re: Lindid

PostitusPostitatud: 26 Nov 2013, 21:20
Postitas varvip
Kas lintidega atv sõiduks ka meie väiksel maal ruumi on? Näiteks keskpolügoonil pikad sõidud?Otepääl künkad,kas võib ka saaniradu kasutada?Kus veel,üle põldude vist eriti ei sobiks põrutada!
Ootan isiklike nägemust asjast.

Re: Lindid

PostitusPostitatud: 26 Nov 2013, 21:30
Postitas Ain
varvip kirjutas:Kas lintidega atv sõiduks ka meie väiksel maal ruumi on? Näiteks keskpolügoonil pikad sõidud?Otepääl künkad,kas võib ka saaniradu kasutada?Kus veel,üle põldude vist eriti ei sobiks põrutada!
Ootan isiklike nägemust asjast.

lintidega on sõita väga mõnus. Üksi suht igav. Matkata on lintidega super. rahlik tempo... näed loodust. Lähed läbi pea igalt poolt. Saan on sama asi.. ainult liikumiskiirus igavates kohtades on suurem.
Sõidad seal kus südametunnistus lubab... :D

Re: Lindid

PostitusPostitatud: 04 Dets 2013, 21:06
Postitas varvip
Tekkis huvi,kas Männiku kandis ka atv trackimehi on,varsti kui lumi maas,läheks möllaks kusagil ringi.
Koos ikka seltsim,nuusiks ka Aegviidu ja keskpolügoonil ringi.

Re: Lindid

PostitusPostitatud: 04 Dets 2013, 21:50
Postitas Trutta
varvip kirjutas:Lisaks tahtis Velt saada adapterite eest 500 ühikut+3800.


Avastasin ükspäe, mitte ammu, et saab ka odavamalt:
http://www.ironbaltic.com/grupid/group_id/266/

Varvip, kas lindid olemas?

Re: Lindid

PostitusPostitatud: 04 Dets 2013, 21:57
Postitas varvip
Olemas,makstud,vaid ära tuua,ei ole kiirustanud sest lund napib.

Re: Lindid

PostitusPostitatud: 04 Dets 2013, 22:28
Postitas Ain
huvitav- kui mina lindid ostsin siis kõik oli kohe komplektis...

Re: Lindid

PostitusPostitatud: 04 Dets 2013, 22:39
Postitas varvip
Ain kirjutas:huvitav- kui mina lindid ostsin siis kõik oli kohe komplektis...

canammidele ei tee adaptereid isegi ironbaltic,küsisin järgi.Velt oli nõus müüma lindid aga adpterid peab soetama e-kaubandusest.
Niisiis käik tännasilma ja apatsid 360 komplekt soetatud koos adapterite ja elektroonika jubinatega.
Ootame paksu lund :evil: :D

Re: Lindid

PostitusPostitatud: 04 Dets 2013, 22:43
Postitas Ain
tatoul on ju canammidele ka olemas... kas hind on siis nii palju hull.?

Re: Lindid

PostitusPostitatud: 04 Dets 2013, 22:56
Postitas varvip
Ain kirjutas:tatoul on ju canammidele ka olemas... kas hind on siis nii palju hull.?

Kui viitsid,siis eespool on hind olemas. ;)

Re: Lindid

PostitusPostitatud: 05 Dets 2013, 11:47
Postitas il
varvip kirjutas:
Ain kirjutas:huvitav- kui mina lindid ostsin siis kõik oli kohe komplektis...

canammidele ei tee adaptereid isegi ironbaltic,küsisin järgi.Velt oli nõus müüma lindid aga adpterid peab soetama e-kaubandusest.
Niisiis käik tännasilma ja apatsid 360 komplekt soetatud koos adapterite ja elektroonika jubinatega.
Ootame paksu lund :evil: :D


Mis hinnaks tuli kui saladus pole?

Re: Lindid

PostitusPostitatud: 05 Dets 2013, 12:11
Postitas Ain
lintide hind oli vist 3700.- kuskil.
Ainus milles ma aru ei saa on see elektroonika jubin. Ok see sätib kilomeetrinäidu õigeks. aga lintidega on ju ülekandesuhe ikkagi teine. 1:6le -ehk kui spido nätab kiirust 100 siis tegelik on 60 kusjuures mootor teeb tööd ikkagi 100km jagu.. Odomeeter loeb siis ju selle elekroonikavidinaga mootori resursi suhtes valesti... ehk siis masin sõidab läbi 600 kilomeetrit aga tegelikult teeb mootor tööd 1000 kilomeetri jagu..
ega see muus ei olegi probleemiks kui hooldusvälbas..

Re: Lindid

PostitusPostitatud: 05 Dets 2013, 12:59
Postitas boob
Ain, Sa arvestad eraldi kiire ja aeglase käiguga sõidetud kilomeetreid ka või? Aeglasega sõites teeb ju ka mootor rohkem tööd kui kiirega... Hooldust tehakse ikka ettenähtud ajal, näiteks Hondal on antud hooldused nii läbitud kilomeetrite kui töötundide järgi, kumb enne täis saab.

Re: Lindid

PostitusPostitatud: 05 Dets 2013, 13:09
Postitas Ain
boob kirjutas:Ain, Sa arvestad eraldi kiire ja aeglase käiguga sõidetud kilomeetreid ka või? Aeglasega sõites teeb ju ka mootor rohkem tööd kui kiirega... Hooldust tehakse ikka ettenähtud ajal, näiteks Hondal on antud hooldused nii läbitud kilomeetrite kui töötundide järgi, kumb enne täis saab.

päris nii pedant ma pole jah :D
aga suzukil käib kõik kilomeetrite järgi...

Re: Lindid

PostitusPostitatud: 05 Dets 2013, 22:09
Postitas Janek2
Kui palju on hondal hooldusintervall km vs töötunnid?

Re: Lindid

PostitusPostitatud: 05 Dets 2013, 23:41
Postitas Hunt
Pilt

Keda see Honda hooldusintarvall kotib, tähtis, et canamil oleks õlid vahetatud.. Aga see on siiski lintide teema.

Antud pilti vaadates ei jäta need asjad mulle isiklikult eriti töökindlat muljet :oops: Sorry aga nii tundub. Olen ka ise selline asjade iseleiutaja ja austan selliseid inimesi, kes ise midagi teha tahavad ja oskavad. Aga avaldan oma arvamust, et äkki oskan kuidagi kaas mõelda ja võibolla tuleb mõni hea mõte :roll:
Vaatan, et see lintide ühendus jätab sissepoole tobedad teravad randid, millest tugirattad koguaeg üle peavad jooksma, kas see kuidagi raputama ei hakka ja egas ee rattaid ära ei lõhu.

Re: Lindid

PostitusPostitatud: 06 Dets 2013, 10:15
Postitas donn
Hunt kirjutas:Antud pilti vaadates ei jäta need asjad mulle isiklikult eriti töökindlat muljet :oops: Sorry aga nii tundub. Olen ka ise selline asjade iseleiutaja ja austan selliseid inimesi, kes ise midagi teha tahavad ja oskavad.


Mm, isetegemise kohalt - kõik asjad on ju isetehtud, kui selle valmistamisel ei ole kasutatud roboteid. ;) Erinevus suurettevõttega lihtsalt seisneb selles, et mina täitsin kõik tehnoloogilise tootmisprotsessi etapid ise. Ja erineb ka muidugi lindi tootmistehnoloogia.

Siinkohal tõmbaksin mina selge piiri sõnade "isetegemine" ja "ebatöökindel" vahele, sest need ei ole omavahel otseses seoses.

Hunt kirjutas:Vaatan, et see lintide ühendus jätab sissepoole tobedad teravad randid, millest tugirattad koguaeg üle peavad jooksma, kas see kuidagi raputama ei hakka ja egas ee rattaid ära ei lõhu.


Minu arust on kõikidel ATV-del ikkagi korralik vedrustus all. :)

Esimene asi, mida ma üldlevinud HiSun roomikuid Suzuki Kingquadi all kasutades märkasin ja parendada tahtsin, oli juhtratta kinnitusviis (olen üsna kindel, et ka "parematel" roomiku markidel oli varasematel aastatel selline kinnitus - kust siis muidu hiinlased šnitti võtsid, hilisematel olen juba ka määrdenipleid jm suuremat vastupidavust tõotavaid asju küljes näinud).

Selle plastikust juhtrattasse stoperdatud laagri asemel tegin mina "sandwich" koostu, mis pressib omavahel kokku juhtrattad, vaheseibid, laagrite sisemised saaled ja vahepuksid. Nüüd ei lange kändu sõites ATV raskus korraga ühele, vaid kahele juhtrattale. Laager asetseb metallraamis ja ei tule kuidagi sealt välja.

Selle raputamise osas on Sul osaliselt õigus - raputab pisut ainult sellepärast, et kahe vinkli tsentrivahe on 90mm ja see tekitab "merelaine" ja betoonil või asfaltil sõites ei vaju vinkel pinnasesse. Lumel, mudas või põllul sõites ma ei näe probleemi, kus sõitmiseks ongi roomik mõeldud.

See "rant" sellel lindil on kummist. See ei ole siiamaani seganud ja tunda andnud.

Ja kui muretsed lindi ühenduskoha vastupidavuse pärast, siis mul on pärast muid töid plaanis teha katse, kus kolme M6 poldi abil ühendatud protektori juppide liitekoha tugevust kontrollin 120HP neliveolise traktoriga.

Ma tean, et mu roomik näeb kalli välismaa toodangu kõrval välja tahumatu nagu eestlane ise, aga ega see teda vähem funktsioneerivaks tee. :lol:

Tõde selgub lumes.