CFORCE 550

Küsimused, probleemid ja uudised

Moderaatorid: makuke, kala

Re: CFORCE 550

PostitusPostitas revo1 » 03 Nov 2015, 16:46

Oskab öelda, mis nipiga see roolilukk 550-l peale käib? Proovisin keerata rattad välja aga krt tee mis tahad aga võti ei keera. Vb peab mingi spets liigutuse ennem tegema või mis?
revo1
ATV uudistaja
ATV uudistaja
 
Postitusi: 26
Liitunud: 23 Veebr 2015, 17:13
Asukoht: Võrumaa

Re: CFORCE 550

PostitusPostitas isantija » 03 Nov 2015, 18:22

Võta varikarihm maha ja kohe läheb
canam Outlander 1000 Xtp MAX 2017 Black !
Kasutaja avatar
isantija
ATV-Sport.net friik
ATV-Sport.net friik
 
Postitusi: 3378
Liitunud: 05 Aug 2007, 21:27
Asukoht: Eesti

Re: CFORCE 550

PostitusPostitas lol » 03 Nov 2015, 19:26

isantija kirjutas:Võta varikarihm maha ja kohe läheb

Tee nool peale enne, kumbat pidi rihm peal oli ;)
Kasutaja avatar
lol
ATV kodanik
ATV kodanik
 
Postitusi: 105
Liitunud: 15 Juul 2012, 17:31

Re: CFORCE 550

PostitusPostitas Kry » 03 Nov 2015, 20:26

Mulle see seltskond siin meeldib, küsid abi siis kohe igast ilmakaarest lendab häid pakkumisi :D
Kry
ATV söber
ATV söber
 
Postitusi: 90
Liitunud: 02 Okt 2008, 18:41
Asukoht: Tartu

Re: CFORCE 550

PostitusPostitas revo1 » 04 Nov 2015, 16:22

Kry kirjutas:Mulle see seltskond siin meeldib, küsid abi siis kohe igast ilmakaarest lendab häid pakkumisi :D

Mõnel lihtsalt on suur mölapidamatus või lihtsalt ei lase eneseuhkus hiinaka omanike aidata. :mrgreen:
revo1
ATV uudistaja
ATV uudistaja
 
Postitusi: 26
Liitunud: 23 Veebr 2015, 17:13
Asukoht: Võrumaa

Re: CFORCE 550

PostitusPostitas Amigo » 05 Nov 2015, 01:34

revo1 kirjutas:Oskab öelda, mis nipiga see roolilukk 550-l peale käib? Proovisin keerata rattad välja aga krt tee mis tahad aga võti ei keera. Vb peab mingi spets liigutuse ennem tegema või mis?

Unusta ära see lukk
Cee-effide tuunimine, hooldus , remont.
Tasuta nõuanded tel. 58 236 408
Kasutaja avatar
Amigo
ATV-Sport.net friik
ATV-Sport.net friik
 
Postitusi: 2426
Liitunud: 11 Veebr 2009, 23:33
Asukoht: Virumaa-Peipsist Rakvereni

Re: CFORCE 550

PostitusPostitas revo1 » 18 Nov 2015, 16:26

Aega läks aga asja sai. Esimene hooldus on tehtud ja 300 km läbitud. vahetati siis sildades ja mootoris õlid ja kontrolliti massin üle- Eemaldati piiraja ja kuna tehas oli summuti kronsteini kõvemaks teinud, siis läks see ka vahetuseks.
Kui keegi soovib teada, kui palju siis esimene hooldus maksab, siis minul läks 107 eur.
revo1
ATV uudistaja
ATV uudistaja
 
Postitusi: 26
Liitunud: 23 Veebr 2015, 17:13
Asukoht: Võrumaa

Re: CFORCE 550

PostitusPostitas revo1 » 04 Dets 2015, 12:17

Sain 100 km sõita ja tundub, et varika rihm läbi. Kuhugile kinni pole jäänud ega meeletut tallamist saanud. Võimalik lihtsalt, et motohobi vennad ei suutnud mu masinal enne müüki varika vedru ära vahetada, mis oli tehasepoolne soovitus. Eks paari päeva pärast selgub, mis tegelikult viga oli.

Teistel pole mingeid sarnaseid probleeme olnud?
revo1
ATV uudistaja
ATV uudistaja
 
Postitusi: 26
Liitunud: 23 Veebr 2015, 17:13
Asukoht: Võrumaa

Re: CFORCE 550

PostitusPostitas kalev4 » 04 Dets 2015, 16:50

350 km sõitnud ja siiani üks relee läbipõlenud
kalev4
ATV uustulnuk
ATV uustulnuk
 
Postitusi: 3
Liitunud: 22 Dets 2013, 18:04

Re: CFORCE 550

PostitusPostitas lol » 04 Dets 2015, 18:35

CF moto me sündroom, 100km läbitud, kõik on veel ok.... lol , sõida mis sa põed :)
Kasutaja avatar
lol
ATV kodanik
ATV kodanik
 
Postitusi: 105
Liitunud: 15 Juul 2012, 17:31

Re: CFORCE 550

PostitusPostitas revo1 » 04 Dets 2015, 23:38

Õnneks helistati ja öeldi, et nendepoolne viga, nimelt oli piiraja ennast peale kerinud. Variaator ja rihm kõik ilus. Homme lähen toon oma masina ära, siis saab pühapäeval juba natukene mudasemat maad mütata;)
revo1
ATV uudistaja
ATV uudistaja
 
Postitusi: 26
Liitunud: 23 Veebr 2015, 17:13
Asukoht: Võrumaa

Re: CFORCE 550

PostitusPostitas kiirekas » 25 Dets 2015, 23:48

Tere! Olen ka CF550 omanik ja plaan vahetada orig.rehvid suuremate vastu. Rehvi teemas on silma jäänud 27 kenda bear claw, mida lahkelt soovitatakse. Kas keegi on nii suuri oma 500-sele hiinakale alla toppinud ja kas koopasse ka vastu käib?
kiirekas
ATV uustulnuk
ATV uustulnuk
 
Postitusi: 3
Liitunud: 04 Okt 2014, 21:20

Re: CFORCE 550

PostitusPostitas Amigo » 25 Dets 2015, 23:59

kiirekas kirjutas:Tere! Olen ka CF550 omanik ja plaan vahetada orig.rehvid suuremate vastu. Rehvi teemas on silma jäänud 27 kenda bear claw, mida lahkelt soovitatakse. Kas keegi on nii suuri oma 500-sele hiinakale alla toppinud ja kas koopasse ka vastu käib?

Pane alla ja sõida , kõik on OK
Cee-effide tuunimine, hooldus , remont.
Tasuta nõuanded tel. 58 236 408
Kasutaja avatar
Amigo
ATV-Sport.net friik
ATV-Sport.net friik
 
Postitusi: 2426
Liitunud: 11 Veebr 2009, 23:33
Asukoht: Virumaa-Peipsist Rakvereni

Re: CFORCE 550

PostitusPostitas kiirekas » 26 Dets 2015, 00:35

Kui sa nii ütled, siis tänud! Keegi siin pakkus ka soodsalt rehve, vaatan kõigepealt, kas saan originaalidest lahti.
kiirekas
ATV uustulnuk
ATV uustulnuk
 
Postitusi: 3
Liitunud: 04 Okt 2014, 21:20

Re: CFORCE 550

PostitusPostitas EeroH » 28 Dets 2015, 01:00

Tagaratas võib hakata vastu koopa äärt käima kui amort põhjas, aga see sõltub selle rehvi reaalsest suurusest.
Kui sulle huvi pakub siis 27*11 ja 27*9 zillad on hea hinnaga olemas, täpsemalt ps.
EeroH
ATV uudistaja
ATV uudistaja
 
Postitusi: 29
Liitunud: 15 Sept 2015, 14:52
Asukoht: Harjumaa, Anija

Re: CFORCE 550

PostitusPostitas EeroH » 07 Mär 2016, 16:51

Pikka aega 550 teemas vaikus, upitan natuke.
Kui keegi viitsib ise snorklite tegemisega mässama hakata siis siin väike "tee ise" õpetus idanaabritelt:

https://www.youtube.com/watch?v=uUte8gNmvlU

Mina eelistasin torude raha Hundile viia ja kulunud aja investeerisin kodurahusse.
EeroH
ATV uudistaja
ATV uudistaja
 
Postitusi: 29
Liitunud: 15 Sept 2015, 14:52
Asukoht: Harjumaa, Anija

Re: CFORCE 550

PostitusPostitas revo1 » 14 Apr 2016, 15:25

Nüüdseks sõidetud 700 km ja pärast esimest natukene karmimat sõitu sõitsin esinina plastiku katki, mis suunatulede ümber on. Õnneks on plastikud suht odavad ning antud ninaplastik maksab 24 eur. Hetkel tundub, et sisemistel rooliotsadel on siiski lõtkud ja need lasen 1000 km hoolduses ära vahetada.

Pärast talvist seimist oli esimestel sõitudel kuulda ka korraliku krääksumist, mis tulenes sellest, et tagumiste õõtsade rattarummi poolsed puksid olid kuivad ja nendele sai tavotti juurde.

Teistel 550 omanikel kõik terve veel?
revo1
ATV uudistaja
ATV uudistaja
 
Postitusi: 26
Liitunud: 23 Veebr 2015, 17:13
Asukoht: Võrumaa

Re: CFORCE 550

PostitusPostitas Amigo » 14 Apr 2016, 16:05

revo1 kirjutas:Nüüdseks sõidetud 700 km ja pärast esimest natukene karmimat sõitu sõitsin esinina plastiku katki, mis suunatulede ümber on. Õnneks on plastikud suht odavad ning antud ninaplastik maksab 24 eur. Hetkel tundub, et sisemistel rooliotsadel on siiski lõtkud ja need lasen 1000 km hoolduses ära vahetada.

Pärast talvist seimist oli esimestel sõitudel kuulda ka korraliku krääksumist, mis tulenes sellest, et tagumiste õõtsade rattarummi poolsed puksid olid kuivad ja nendele sai tavotti juurde.

Teistel 550 omanikel kõik terve veel?

Ei usu, et sisemistel rooliotstel lõtkud. Proovi mutrit pingutada, hiinlastel nõrgad käed .
"Krääksumine" tuleb tavaliselt sellest, et CF-il õõtsad kummipuksidel ning kui need kuivaks jäävad siis sõidad nagu vana Volgaga. Lase puksidele vahele mingit määret, nt WD-40-t.
Pilt
Cee-effide tuunimine, hooldus , remont.
Tasuta nõuanded tel. 58 236 408
Kasutaja avatar
Amigo
ATV-Sport.net friik
ATV-Sport.net friik
 
Postitusi: 2426
Liitunud: 11 Veebr 2009, 23:33
Asukoht: Virumaa-Peipsist Rakvereni

Re: CFORCE 550

PostitusPostitas EeroH » 14 Apr 2016, 22:56

Kas keegi oma 550 ka rihma vahetama on pidanud?
Jagage kogemusi, kas on vaja rattad (või ühe ratta) maha võtta või saab asja ära vahetada nagu can-amil?
Ehk siis pika keermega poldiga pinge maha ja rihma saad rihmarataste ning korpuse vahelt vahetatud!?
EeroH
ATV uudistaja
ATV uudistaja
 
Postitusi: 29
Liitunud: 15 Sept 2015, 14:52
Asukoht: Harjumaa, Anija

Re: CFORCE 550

PostitusPostitas revo1 » 15 Apr 2016, 19:15

Vahetasin siis selle esiplastiku ära. Läheneda tuleb niiviisi, et võtad esilogari eesmised tükid ära, ja sealt saab pistikutele ligi, et tuled eemaldada. Aega läks nende kuradi tüüblitega, mis ei taha kuidai normaalselt välja tulla ja peab korralikult vägistama. Ma ise võtsin esi kaubaplate ka ära, et ülevalt vaadata juhtmeid, kuigi midagi sealt näha ja teha ei saanud.
revo1
ATV uudistaja
ATV uudistaja
 
Postitusi: 26
Liitunud: 23 Veebr 2015, 17:13
Asukoht: Võrumaa

Re: CFORCE 550

PostitusPostitas cngpower » 15 Apr 2016, 23:10

Need plasttüüblid on üldse hea teema, tervelt neid lahti enamasti ei saa ja Motohobi kysib 1.60 tk eest. Halvimal juhul läheb 800sel pelgalt küljepaneelide jms lahtivõtmisega tüüblitele ca 10 euri. Hea äri muidugi, samas leiab mujalt arvatavasti 10x odavamalt.
cngpower
ATV uudistaja
ATV uudistaja
 
Postitusi: 17
Liitunud: 07 Mai 2015, 10:46

Re: CFORCE 550

PostitusPostitas boob » 17 Apr 2016, 12:51

cngpower kirjutas:Need plasttüüblid on üldse hea teema, tervelt neid lahti enamasti ei saa ja Motohobi kysib 1.60 tk eest. Halvimal juhul läheb 800sel pelgalt küljepaneelide jms lahtivõtmisega tüüblitele ca 10 euri. Hea äri muidugi, samas leiab mujalt arvatavasti 10x odavamalt.

Sellise jutu peale ma arvaks, et lase kellelgi teisel tehnikat torkida, muidu lõhud ehk veel midagi ära ja siis nutad, et näe, CF ei oska rattamutreid teha, lähevad katki vms. Ma pole paari aasta jooksul ühtegi tüüblit ära lõhkunud...
Kasutaja avatar
boob
ATV-Sport.net sõltlane
ATV-Sport.net sõltlane
 
Postitusi: 1413
Liitunud: 21 Dets 2009, 16:05
Asukoht: Tapa 5013912

Re: CFORCE 550

PostitusPostitas Amigo » 17 Apr 2016, 13:13

cngpower kirjutas:Need plasttüüblid on üldse hea teema, tervelt neid lahti enamasti ei saa ja Motohobi kysib 1.60 tk eest. Halvimal juhul läheb 800sel pelgalt küljepaneelide jms lahtivõtmisega tüüblitele ca 10 euri. Hea äri muidugi, samas leiab mujalt arvatavasti 10x odavamalt.

Ei ole ka suutnud neid lõhkuda ja küljepaneelidel on ainult kaks tüüblit kummalgi pool. Alati saab neid originaalseid asendada autopoest saadavatega.
Cee-effide tuunimine, hooldus , remont.
Tasuta nõuanded tel. 58 236 408
Kasutaja avatar
Amigo
ATV-Sport.net friik
ATV-Sport.net friik
 
Postitusi: 2426
Liitunud: 11 Veebr 2009, 23:33
Asukoht: Virumaa-Peipsist Rakvereni

Re: CFORCE 550

PostitusPostitas EeroH » 18 Apr 2016, 13:31

Tüüblitega on nii et kui sul on korralikud tööriistad ja/või aega ning viitsimist posida siis saad asjad tervelt kätte.
Et minul läks üks tüübel metsas kaduma ning käsi ei tõusnud seda hirmkallist originaali ostma siis aitab ebay: http://www.ebay.com/itm/252047672552?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
Need sobivad ja on norm hinnaga, aitasid mind ja mõne sõbra ka hädast välja.

EDIT:
Ja 550 variaatori rihma vahetuse teema, ise küsin - ise vastan:
Variaatori kaan maha - 8mm pikk padrun 1/4" sabaga
Tagumine rihmaratas laiali - M6 polt pika keermega, min 60mm, ära üle keera.
Esimene rihmaratas küljest ära - 18mm võtmega tagurpidi keermega polt lahti, siis 30mm võtmega mutter lahti, siis varika välimine rihmaratas mootori võlli pealt maha (jälgi et vedru siibe mootori võlli otsast kaasa ei haaraks!).
Nüüd upita rihm üle mootori võlli ja tagumise rihmaratta (kui ei taha tulla siis aita m6 poldiga tagumist ratast rohkem laiali, ära üle keera).
Siis uus rihm külge, esimene rihmaratas külge (jälgi et suure mutri all olev stopperseib saaks paika), mutter ja kontra polt kinni, tagumisest rattast M6 polt välja, kontroll, kaan külge (jälgi tihendit) ja asi korras.
Täiesti tee peal tehtav töö.
EeroH
ATV uudistaja
ATV uudistaja
 
Postitusi: 29
Liitunud: 15 Sept 2015, 14:52
Asukoht: Harjumaa, Anija

Re: CFORCE 550

PostitusPostitas Karkuse » 20 Apr 2016, 16:18

EeroH kirjutas:Tüüblitega on nii et kui sul on korralikud tööriistad ja/või aega ning viitsimist posida siis saad asjad tervelt kätte.
Et minul läks üks tüübel metsas kaduma ning käsi ei tõusnud seda hirmkallist originaali ostma siis aitab ebay: http://www.ebay.com/itm/252047672552?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
Need sobivad ja on norm hinnaga, aitasid mind ja mõne sõbra ka hädast välja.

EDIT:
Ja 550 variaatori rihma vahetuse teema, ise küsin - ise vastan:
Variaatori kaan maha - 8mm pikk padrun 1/4" sabaga
Tagumine rihmaratas laiali - M6 polt pika keermega, min 60mm, ära üle keera.
Esimene rihmaratas küljest ära - 18mm võtmega tagurpidi keermega polt lahti, siis 30mm võtmega mutter lahti, siis varika välimine rihmaratas mootori võlli pealt maha (jälgi et vedru siibe mootori võlli otsast kaasa ei haaraks!).
Nüüd upita rihm üle mootori võlli ja tagumise rihmaratta (kui ei taha tulla siis aita m6 poldiga tagumist ratast rohkem laiali, ära üle keera).
Siis uus rihm külge, esimene rihmaratas külge (jälgi et suure mutri all olev stopperseib saaks paika), mutter ja kontra polt kinni, tagumisest rattast M6 polt välja, kontroll, kaan külge (jälgi tihendit) ja asi korras.
Täiesti tee peal tehtav töö.

Jah saab isegi väntvõlli tee peal vahetada kui vastavad tööriistad kaasas.Ma ei tea küll,et kellegil oleks vastavad tööriistad nt 18mm võti ja sisemine mutter keermeliimiga väntvõlli otsas,kui rihm ribateks siis tagumise kettaste vahel vana nööri jääke niiet muidu kätte ei saa kui tagumised kettad ka peab ära võttma ja taga väljapuhe täis vanu jääke millele ligi muidu ei pääse.
Karkuse
ATV kodanik
ATV kodanik
 
Postitusi: 142
Liitunud: 13 Jaan 2010, 13:17
Asukoht: Lääne-Virumaa

EelmineJärgmine

Mine CFMoto

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


  
FOXGEAR