1. leht 2-st

CfMoto 500a Vaikselt Laguneb

PostitusPostitatud: 27 Juul 2008, 19:39
Postitas maikl369
Täna Panin Cf-i Käima ja Kui Natuke Rohkem Tuuri antsin kuulsin ilget tirisemist...Ei saanud Alguses aru mis viga..Kakkusin Küljelt Plastikud Küljest ja siis hakkasin Uurima...Ja Mis oli...Ülemine Kõrv Kus Mootor Toetab (Silindri Peal) se Pooleks...Kakkusin Kõik Laiali,Keevitan Är ja Kui veel peaks Nii juhtuma siis Läheb Masin müüki ja tuleb Outlander 800 osta :)
Cf-il Jalg Pidur kah ei toimi nii nagu algusel...Käega töötab aga Jalaga Mitte...Isegi Käiku ei sa vahetada...

PostitusPostitatud: 27 Juul 2008, 19:46
Postitas weltmaster
arvan, et neid kasutatud cf-e pole võimalik müüa, kui siis varuosadeks :D

PostitusPostitatud: 27 Juul 2008, 20:28
Postitas isantija
cf i pealt can am 800 peale minnes on üleminek tiba liiga järsk :)

võta midagi vahepeale ka :)

PostitusPostitatud: 27 Juul 2008, 21:14
Postitas Ivar
Ikka võib Outlanderi võtta. Ma võtsin selle esimeseks ja ei kahetse. Kui raha on ja sõidad mõistlikult, siis pole vahet millega sõita. Ma arvan nii.

Ja kui raha on vähe, siis tuleb alati korralik masin osta, mis vähem laguneb, siis jääb remondiraha alles.

PostitusPostitatud: 27 Juul 2008, 21:19
Postitas isantija
ivaril õigus - olin lõbusas tujus

ikka korralik masin - lõbu rohkem - muret vähem

PostitusPostitatud: 27 Juul 2008, 21:23
Postitas Ivar
Ega siin vist palju valikuid ei jää enam, kui postitusi vaadata - juba 3 CanAm-i annavad ostusoovituse :D

PostitusPostitatud: 27 Juul 2008, 21:34
Postitas weltmaster
neljas soovitab sama....kuid nagu ikka võib isegi nendega mitte vedada, aga sellegipoolest, kui oled tuline patrioot, siis tasub see raha välja käia, kui aga oled pühapäeva sõitja, siis muu margipill.

PostitusPostitatud: 28 Juul 2008, 10:10
Postitas Margo
Nja, näita mulle pilli mis kohe üldse ei lagune, kõik mis liigub see kulub. Lihtsalt see teema ülesehitus on pisut häiriv, sama pealkirja võiks raudselt panna mistahes margi alamfoorumisse. Näiteks mu sõbra yamu, ma loodan, et ta ei pahanda kui seda loeb, on minu cf`ist uuem ja ka läbisõit on väiksem kui mul, aga krt minuarust on ta ikka juba mitu korda laiali olnud. Minu CF`il on vahetatud 4wd lüliti ja ventikas 11 kuu jooksul.
Ma ei tahagi väita, et CF ei lagune, aga selline mulje jääb sellest teemast, et teised ei lagune, ainult CF.

PostitusPostitatud: 28 Juul 2008, 12:38
Postitas jape
Margo kirjutas:Nja, näita mulle pilli mis kohe üldse ei lagune, kõik mis liigub see kulub. Lihtsalt see teema ülesehitus on pisut häiriv, sama pealkirja võiks raudselt panna mistahes margi alamfoorumisse. Näiteks mu sõbra yamu, ma loodan, et ta ei pahanda kui seda loeb, on minu cf`ist uuem ja ka läbisõit on väiksem kui mul, aga krt minuarust on ta ikka juba mitu korda laiali olnud. Minu CF`il on vahetatud 4wd lüliti ja ventikas 11 kuu jooksul.
Ma ei tahagi väita, et CF ei lagune, aga selline mulje jääb sellest teemast, et teised ei lagune, ainult CF.


Ega jah.. Kui siin foorumis ringi vaadata siis paistab, et on nende margipillidega hädsid ka küllaga.
Eks eestlasel ole väike kompleks ka selle hiina toodangu vastu, nagu autodest Fiat-i vastugi.

PostitusPostitatud: 28 Juul 2008, 12:51
Postitas Ivar
OT aga Itaalia autodega seoses kompleksid on ikka reaalse kogemusega seotud kuni viimase ajani. Kõik, mis nende muride ja murjamite poolt kuskil Itaalias kokku pandud on tihti ikka pisut puudulik.

PostitusPostitatud: 28 Juul 2008, 12:51
Postitas maikl369
Õnneks Ma juba olen selle OutLanderiga 800 sõitnud...Jube Järsk on küll aga vääga viis Pill...

PostitusPostitatud: 28 Juul 2008, 22:37
Postitas jape
ivar@kb.ee kirjutas:OT aga Itaalia autodega seoses kompleksid on ikka reaalse kogemusega seotud kuni viimase ajani. Kõik, mis nende muride ja murjamite poolt kuskil Itaalias kokku pandud on tihti ikka pisut puudulik.


Eks see umbusk hiina kaupade vastu põhineb ka reaalsel kogemusel ja eks see vari kipub langema ka CF-ile. Kas ta just nii hull hiinakas on kui algul tundub.
Kui nüüd käsi südamele panna siis eks need margipillid lagunevad ikka ka kenasti... ainult,et seda maalitakse kui normaalset nähtust, et raske sõit oli või et see oli juba kulunud nagunii j.n.e aga kui hiinakal kuskilt midagi järgi annab siis lihtsalt öeldakse, et "See ju hiinakas- pidigi lagunema"
See rohkem põhineb eelarvamustel ma arvan. Aga eks igal jutul ole ka tõepõhi all.
Muidugi ma ise ka hiinaka omanik ja päris eelarvamustevaba ma ka ei ole
:) ...hinges nagu närib midagi, et äkki oleks ikka pidanud rohkem raha kulutama... hmm

PostitusPostitatud: 29 Juul 2008, 09:42
Postitas Margo
Jäpega täitsa ühel nõul, sellist suhtumist kohtab tihti.

PostitusPostitatud: 29 Juul 2008, 09:57
Postitas Ivar
Asi iseeneesest lihtne - kõik, mis toodetud Hiinas, hiinlaste poolt, hiina tehnoloogia, kontseptsiooni ja kvaliteedikontrolliga, on kahtlase väärtusega. On see siis kummimadrats või auto. Kes tunneb Hiinas tootmist saab paremini aru, millest jutt. Kui eeltoodud loetelust mängu tuua näiteks mõni komponent Euroopast ja muud komponendid jätta Hiinast, siis see võib juba asja muuta. Hiinas toodetud asjad võivad olla väga head, kui näiteks kvaliteedikontroll ja kontseptsioon on Euroopast.

Paremini aitab mõista seda ka võrdlus Skodaga, mis aegade tagant on kasvanud kunagisest Tsehhis toodetud kehva kvaliteediga autost tasemel kvaliteediga Volkswagen-Audi jubinatest koosnevaks sõidukiks.

PostitusPostitatud: 29 Juul 2008, 14:24
Postitas Margo
Üldisemas plaanis hiina asjadega on nagu ta on, aga mototehnikaga jagunevad nad igatahes kaheks. On ATV`d, rollerid jms mis toodetud ka kodulehte ja reaalset enda nimega tehast omavates korralikes tehastes, millel on üles ehitatud müügi ja hooldusvõrk ja ka Eestis olemas ametlik esindaja-maaletooja kes pakub hooldust ja varuosi ning teostab garantiiremonti. Nagu näiteks Flint, Motohobi, Stenolink jne.
Ja siis teised mootoriga riistapuud, mille päritolu ega tootjat pole võimalik reaalselt tuvastada, mis on maale toodud seltskonna poolt, kel avanes näiteks olmeelektroonika kõrvalt korra võimalus ka konteineritäis ATV`sid või rollereid Eestisse tuua. Neile nn. igiliikuritele ei pakuta absoluutselt mingeid varuosi, mittemingisugust hoodust, rääkimata siis garantiist jne.

Vähemalt mina olen asjast nii aru saanud, enne CF ostmist tegin üsna põjaliku taustauuringu hiina toodangule laiemalt.

PostitusPostitatud: 29 Juul 2008, 17:27
Postitas weltmaster
Näha oli jah...rääkisime, mis me rääkisime, jäid ikka oma cf kindlaks

PostitusPostitatud: 29 Juul 2008, 17:40
Postitas Ivar
No küll see CF omajagu kestab. Küsimus on kaua ja millise raha eest. Kui ka eriti ei lagune ja varuosad on soodsad, siis jääb kindlasti sõidumugavuse ja dünaamika küsimus. Ziguli oli vanasti väga hea auto ja mõni sõidab siiamaani. Remontida on igatahes lihtne ja jupid on ikka väga odavad võrreldes muu maailma autodega.

PostitusPostitatud: 29 Juul 2008, 18:39
Postitas isantija
räägite siin palju sellest, et kestab
muidugi on jamasid ka teiste margi pillidega

Suurim teema on see kui peale istud ja rutskat vajutad
HIINAKAS EI LÄHE EDASI !

kellele ema kellele kiire tütar

PostitusPostitatud: 29 Juul 2008, 19:27
Postitas softrull
Me siin võime seda cf i kiita või laita aga ajakirjas ,,Motomaania,, on müügitulemused atv de kohta , peast ei mäleta aga cf on hakanud jõuliselt kandadele astuma meil müüduimale suzuki700 le.

PostitusPostitatud: 29 Juul 2008, 19:36
Postitas weltmaster
see info pole päris viimasest motomaaniast võetud, kuid siiski

http://www.motomaania.ee/?p=1458

PostitusPostitatud: 29 Juul 2008, 20:41
Postitas Margo
isantija kirjutas:räägite siin palju sellest, et kestab
muidugi on jamasid ka teiste margi pillidega

Suurim teema on see kui peale istud ja rutskat vajutad
HIINAKAS EI LÄHE EDASI !

kellele ema kellele kiire tütar


Selge see et CF 500 ei saa võrrelda bomba 800ga :D

PostitusPostitatud: 29 Juul 2008, 20:45
Postitas isantija
ei saa ka võrrelda kq 700/750 ga
ei saa võrrelda yamahaga
ei saa võrrelda kawaga

ma ei saa aru miks kurat inimesed ostavad ikka hiinakaid 86 000 eek
kui juba pool aastat on võimalik saada 99900 eek suzuki KQ

kummaline maailm

PostitusPostitatud: 29 Juul 2008, 20:49
Postitas Margo
Kes ostab 86k eest, kes kallimalt, kes odavamalt :OK:

PostitusPostitatud: 29 Juul 2008, 20:56
Postitas isantija
eks mõni ostab ka selle suzu odavamalt

ole õnnelik oma pilliga

PostitusPostitatud: 29 Juul 2008, 20:57
Postitas Ivar
Vist on nii, et hiinlased oma mootori kubatuurist võrreldavat võimsust muu maailmaga kätte ei saa.
Hiinas oli nii, et suured veoautod (madi in china) praktiliselt seisid vähegi järsemal mäkketõusul, liikusid võib-olla 10-20 km/h, kus võis sajaga sõita. Euroopas sellisel teel rekkad kütavad ikka 100-ga.