1. leht 2-st

Kogun infot kõikide CFMoto ATV-de kohta!

PostitusPostitatud: 26 Veebr 2008, 13:32
Postitas makuke
Tere,
Mul on plaan teha iga ATV margi esimeseks teemaks üks hea kokkuvõte, mis sisaldab nende masinate põhilisi vajaminevaid andmed (poolassi kummide mõõdud, amortide pikkused, õlid ja nende kogused jne..). See väldiks sarnaseid teemasid ning samal ajal on kõik info ühest kohast leitav. Selle jaoks palun siia teemasse koguda andmeid, mida võib tihti vaja minna.

Olenevalt vastajate arvust tahaks selle teema kokku saada umbes 2 nädala pärast (11. märtsiks).
Siis lisan kõik andmed ja mõõdud esimesse postitusse ning kustutan ülejäänud, et oleks kergem vajaminevaid mõõte leida.
Hiljem saab andmeid lisada kahte moodi
1. samasse teemasse uue postituse näol (peale andmete kandmist esimesse postitusse, kustutan selle)
2. saadate mulle ES'i koos masina täpse margi ja vajalike andmetega. Mina lisan need ise teemasse.

Kõik postitused lisada vormis:
1. Atv täpne mark (N: Yamaha teema all näiteks grizzly 660..)
2. andmed, mida soovitakse lisada (N: õli kogus karteris, esimese parempoolse ratta diffripoolse poolassi suurema otsa ümbermõõt..)

Kui teil on seoses selle teemaga ettepanekuid ja soovitusi, siis küsimused saata ES teel.

PostitusPostitatud: 28 Veebr 2008, 21:43
Postitas nod476
Taga pooltelgedel kattub palju Daihatsu Sharade ja Nissan Micraga

PostitusPostitatud: 29 Veebr 2008, 10:59
Postitas aku27
vähemalt esimesed poolteljekummid sobivad opel ascona omad

PostitusPostitatud: 03 Mär 2008, 21:14
Postitas makuke
Hea algus. Laske samas vaimus edasi! Praegu tundub, et teistel markidel peale Suzu ja CF-i polegi midagi sellist, mis vajaks ära mainimise. Seda teete(me) ikka endale ju.

PostitusPostitatud: 21 Sept 2008, 16:40
Postitas jape
Suzuki baleno õli filter sobib ideaalselt. Mul praegu peal.

PostitusPostitatud: 21 Sept 2008, 16:59
Postitas cfmoto500
Keegi oli veel proovinud auto õlifiltrit ja oli endal mootori mingit valemit pidi kotti lasknud...
Aga proovi ja vaata kuidas toimib ning anna siis teada. (Palju maksid selle eest? )

PostitusPostitatud: 21 Sept 2008, 17:15
Postitas jape
Kui õieti meeles sis oli mingi 70 eeku. Originaal maksab 140eeku :)
See mootori kottiajamise jutt oli ühe müügimehe jutt. ja seal oli filter otsast ära tulnud.
Ma olen mingi 100 kilti sõitnud selle filtriga ja pole midagi veel juhtunud.. mitte lihtsalt töristanud vaid puid vedanud ja mootor tõmbab neid koormaid nii et "saba sirge".. peaks ammu kottis olema.
See jaapani filter ja filtrielement sees hulga kvaliteetsem. Lõikasin ühe vana baleeno filtri treipingis lahti ja cf-i filtri ka ning võrdlesin ehitust igaksjuhuks. Ehitus identne ainult baleno filter on veits lühem... hästi natuke.
Edu kasutamisel up:

PostitusPostitatud: 21 Sept 2008, 17:42
Postitas sass525
Räägi kust asja ostsid, peaks ka ühe varuks võtma. Kõige parem filter oleks muidu 5cm pikem, ei pea plastikuid ära kakkuma, et seda kätte saada :cool:

PostitusPostitatud: 21 Sept 2008, 18:02
Postitas jape
Mina ostsin Paidest. Hekokaubandus OÜ-st.Seal väga asjalikud vennad ja ühel atekas ka olemas nii, et pole neile võõras teema. Aga usun ,et neid filtreid müüb iga autokaupadega tegelev firma. JFO-604 on filtri mark vist. http://www.ladu24.ee/et/ladu1/721/4,148,0,1/106513 siin näitab, et on daihatsu filter aga poes öeldi, et baleno oma võibolla sobib mõlemile.

Pikema filtriga on selline lugu, et siis vist ei mahu sinna plastiku taha ära. Aga plastiku eemaldamine pole ka mingi kunst ja siis saab filtri ümbruse kenasti puhtaks teha, et sodi ei jääks uue filtri ja mootorikorpuse vahele.

PostitusPostitatud: 21 Sept 2008, 18:10
Postitas jape
Leidsin mingi numbri ka veel karbilt.. õigemini sellised kirjad om seal

Art. JFO-604
OIL filter 15601-87704

PostitusPostitatud: 21 Sept 2008, 18:45
Postitas jape
Kardaani ristid sobivad (3tk) sellise firma oma nagu GMB Tootekood on 016-GUM81. Omal esimesel kardaanil mõlemad need küljes juba tükk aega.Hea omadus on see, et need ristid on määritavad.
Tagumisele kardaanile peaks mootoripoolne sama olema aga reduktori poolne on väiksem ja seda ma praegu ei tea mis sobib.
See läheb mingile mitsubishile ka.
www.gmb.jp

PostitusPostitatud: 25 Okt 2008, 20:49
Postitas ROM35
http://www.ladu24.ee/et/ladu1/0/0,0,0,1,016-GUM81/41484 seda risti mõtled siis või? kui sama sis cf-i oma ikka eriline sitt ju. 1000 km ja loksub. 100 ja peale kw-ti pajero all kestab sadu tuhandeid. ajuvaba.

PostitusPostitatud: 25 Okt 2008, 22:45
Postitas jape
Sama rist peaks olema jah. See määritav ka.

PostitusPostitatud: 13 Nov 2008, 22:36
Postitas rabakoll
Mul hakkas jahutusventikas kahinat tegema(loe laagrid läbi). Sobivad rulluisu laagrid :)

PostitusPostitatud: 18 Nov 2008, 18:27
Postitas jape
Eks rulluisu laagreid ka erinevaid. Mis number sellel laagril võiks olla?

PostitusPostitatud: 25 Nov 2008, 15:38
Postitas Labtec
ventika laagrite nr on 608

PostitusPostitatud: 25 Nov 2008, 19:41
Postitas HuntCF500
Vennad,teist ei saa üldse aru. Kas tahate mingit hübriid ATV leiutada. Soovitan ka kuhugi plasteliini panna, kindlasti tuleb kasuks. Edu .

PostitusPostitatud: 25 Nov 2008, 20:33
Postitas jape
HuntCF500 kirjutas:Vennad,teist ei saa üldse aru. Kas tahate mingit hübriid ATV leiutada. Soovitan ka kuhugi plasteliini panna, kindlasti tuleb kasuks. Edu .


Ei ehita ainult "vennad" cf-i omanikud "hübriidi" vaid ka kõvemate firmapillide omanikud otsivad odavamaid ja paremaid lahendusi.
Ei tea mis heapärast ostma peaks 140 kroonise hiina filtri kui autokaupadest saab samasuguse jaapani filtri 60 krooniga või määritavad kardaaniristid jaapani omad ei tohiks küll asja halvemaks teha. Õlifilter on ennast, muide, vägahästi õigustanud ,sest varsti tuleb õlivahetus jälle peale ja pole midagi kotti lasknud
Aga plastiliini küll ära pane jah... see on sul õige mõte :D

PostitusPostitatud: 25 Nov 2008, 20:37
Postitas jape
Labtec kirjutas:ventika laagrite nr on 608

Laager on 608 jah... mul oli ka ventikasse asja juba :)

PostitusPostitatud: 01 Dets 2008, 16:23
Postitas rabakoll
:)

PostitusPostitatud: 01 Dets 2008, 21:55
Postitas jape
rabakoll kirjutas:Ventikasse sobivad rulluisu laagrid :)

Ei noh saime aru küll :) ...korra kirjutasid seda juba ju

Mul hakkas jahutusventikas kahinat tegema(loe laagrid läbi). Sobivad rulluisu laagrid :)

PostitusPostitatud: 30 Jaan 2009, 19:54
Postitas amplifer
Olen loobunud originaal vendikast.Asendusena Fordi vent küljes ja rahul. :biker:

PostitusPostitatud: 30 Jaan 2009, 19:59
Postitas petsu37
ei sa veel kaasa räkida pole midagi vahetanud 3000kmläbisõit

PostitusPostitatud: 30 Jaan 2009, 20:04
Postitas weltmaster
amplifer kirjutas:Olen loobunud originaal vendikast.Asendusena Fordi vent küljes ja rahul. :biker:
...see et auto oma kestaks, räägi lähemalt, kuidas tihendasid...kuna sul see asi värskelt meeles, siis kribla pikemalt ja lihtsuse mõttes nagu teistelt küsid pilte, siis sama jutt ka sulle

PostitusPostitatud: 03 Veebr 2009, 18:38
Postitas amplifer
Kasutasin Ford escord 85a mudelt ventilaatorit.Enam-vähem kohad,kust vesi võib sisse tikkuda,tihendasin hermeetikuga(eelnevalt oli vent lahti võetud).Võlli otsa tihendasin elastse kummiga seest poolt.Augurauaga veidi peenem auk sai kummile sisse tehtud,et hoiaks hästi võlli ligi.Kahjuks ei teinud nendest töödest pilti.Kuid juba olemas uus vent,mida teen,seega pilte siis teen.Masinal peal vent selliselt http://nagi.ee/photos/amplifer/sets/154055/