450 jalgpidur

Küsimused, probleemid ja uudised

Moderaatorid: makuke, kala

450 jalgpidur

PostitusPostitas Öökull1 » 26 Juul 2017, 11:47

Tervist, mure selles, et jalgpidur vajub läbi. Algas kõik sellest, et esimene pidurivoolik, mis lenksu oma murdus ära supporti juurest. Vahetati ära, pandi uus ja asi toimis. Kuna kasutan atv'd suurema lume lükkamiseks ning jalgpidurit ainult õrnalt selleks, et saaks Parkingu pealt vahetada käike edasi, avastasin ükshetk, et pedaal vajub läbi.Seal, kus asub jalgpiduri silinder on kuulda selline lurtsuv hääl, kui hoogsamalt vajutada. Õlileket kuskil ei ole. Pidurid on õhutatud, kord lenksu omad ja kord jalaga pumbates esimesed ning tagumine. Proovisin ka jalgsilindri väljuvatest ühendustest õhku välja lasta, kuid sealt nirises ainult õli.
Kas on tõesti pidurisilinder ise õhtul või on mingi muu nipp, kuidas õhutada. Google avarused igastahes targemaks ei teinud.
Öökull1
ATV uudistaja
ATV uudistaja
 
Postitusi: 22
Liitunud: 18 Okt 2016, 13:45

Re: 450 jalgpidur

PostitusPostitas griips » 26 Juul 2017, 12:22

Palju õnne!
Et siis CF piduriprobleemide klubisse astumise puhul. Vene foorumites on sellest kirjutatud, siin ka, aga vähem.
Kui sa vahetad jalgpiduri peasilindri, siis ei ole sul praktilist pääsu pidurikontuuride lahutamisest (esimesed versus tagumised). Siis tõstad masina tagumise otsa peale püsti ja hakkad süstlaga õli tagumise suppordi niplitest sisse suruma... Esimesed saad hea õnne korral peale lahutamist normaalsel kombel ära õhutustada. Kui ei, siis sama trikk süstlaga, aga ei ole vaja masinat püsti tõsta.
Olen kõik muud variandid omal nahal järele proovinud ja tulemus on olnud nutune.
CF 500-2A & Can-Am Outlander 650 PRO
Kasutaja avatar
griips
ATV kodanik
ATV kodanik
 
Postitusi: 125
Liitunud: 06 Okt 2013, 20:38
Asukoht: Rapla- ja Harjumaa, Suurupi

Re: 450 jalgpidur

PostitusPostitas Öökull1 » 26 Juul 2017, 12:38

Ehk siis ongi ikkagi õhk kuskil sees?
Öökull1
ATV uudistaja
ATV uudistaja
 
Postitusi: 22
Liitunud: 18 Okt 2016, 13:45

Re: 450 jalgpidur

PostitusPostitas griips » 26 Juul 2017, 13:22

Öökull1 kirjutas:Ehk siis ongi ikkagi õhk kuskil sees?


Või on lihtsalt peasilindri mansett räbal. Eraldi mansetti saada ei ole, pead komplektse silindri vahetama.
Mina panin miski rolleri oma - maksis poole vähem kui "originaal".
CF 500-2A & Can-Am Outlander 650 PRO
Kasutaja avatar
griips
ATV kodanik
ATV kodanik
 
Postitusi: 125
Liitunud: 06 Okt 2013, 20:38
Asukoht: Rapla- ja Harjumaa, Suurupi

Re: 450 jalgpidur

PostitusPostitas Renx1 » 26 Juul 2017, 13:34

Kas siin võib olla lahenduseks ka antud seade kui kompressor olemas?
http://www.remonditehnika.ee/e-pood/pid ... 8/131-1187

Endal Goes-l sama mure juba pikalt ja süstlateemaga ise hakkama ei saanud. Ei suutnud kuidagi korralikult voolikut niplite otsa saada:D
Renx1
ATV söber
ATV söber
 
Postitusi: 93
Liitunud: 09 Apr 2007, 13:45
Asukoht: Las Vaidas

Re: 450 jalgpidur

PostitusPostitas griips » 26 Juul 2017, 15:02

Renx1 kirjutas:Kas siin võib olla lahenduseks ka antud seade kui kompressor olemas?
http://www.remonditehnika.ee/e-pood/pid ... 8/131-1187

Endal Goes-l sama mure juba pikalt ja süstlateemaga ise hakkama ei saanud. Ei suutnud kuidagi korralikult voolikut niplite otsa saada:D



Muig. Kuidagi jube tuttav. Ehk siis vedeleb minulgi küll survesüsteeme ja ka väike vaakumpump... muretsetud just ülalkirjeldatud probleemi lahendamiseks. Aga tolku ei olnud neist kummastki.

Voolik peab olema õige siseläbimõõduga. Teed kuumas vees pehmeks, ajad nipli otsa ning paned õige mõõduga kitsa toruklambri otsa. Kitsa klambri seepärast, et 8 lehtvõti peab sinna alla mahtuma millega sa niplit keerata saad.
Süstal võta peenike ja pikk - saad suurema surve. Mina olin ahne ning võtsin algul suure - siis vähem vaja täita. Aga sellega ei saa piisavalt kõva survet...
CF 500-2A & Can-Am Outlander 650 PRO
Kasutaja avatar
griips
ATV kodanik
ATV kodanik
 
Postitusi: 125
Liitunud: 06 Okt 2013, 20:38
Asukoht: Rapla- ja Harjumaa, Suurupi

Re: 450 jalgpidur

PostitusPostitas Öökull1 » 26 Juul 2017, 17:37

Ehk siis vaja lihtsalt tagumise piduri niplist õli sisse suruda kuni potsikust hakkab välja ajama?
Öökull1
ATV uudistaja
ATV uudistaja
 
Postitusi: 22
Liitunud: 18 Okt 2016, 13:45

Re: 450 jalgpidur

PostitusPostitas griips » 26 Juul 2017, 20:25

Öökull1 kirjutas:Ehk siis vaja lihtsalt tagumise piduri niplist õli sisse suruda kuni potsikust hakkab välja ajama?


Kui päris täpne olla, siis KAHEST niplist tagapiduril!!!
CF 500-2A & Can-Am Outlander 650 PRO
Kasutaja avatar
griips
ATV kodanik
ATV kodanik
 
Postitusi: 125
Liitunud: 06 Okt 2013, 20:38
Asukoht: Rapla- ja Harjumaa, Suurupi

Re: 450 jalgpidur

PostitusPostitas Öökull1 » 26 Juul 2017, 23:23

Tänud, nüüd märkasin jah, et niplid on mõlemal pool suportil, proovin nädalavahetusel siis teistpidi õli vahetada. Et liiga igav ei hakkaks, otsustas täna ka spidomeeter kiiruse näitamise järsku ära lõpetada. Nüüd on veel, mille kallal pusida.
Öökull1
ATV uudistaja
ATV uudistaja
 
Postitusi: 22
Liitunud: 18 Okt 2016, 13:45

Re: 450 jalgpidur

PostitusPostitas griips » 27 Juul 2017, 07:49

Öökull1 kirjutas:Et liiga igav ei hakkaks, otsustas täna ka spidomeeter kiiruse näitamise järsku ära lõpetada. Nüüd on veel, mille kallal pusida.



Kontrolli üle pistik mis asub vasaku küljeplastiku all, umbes seal kus sinu vasak põlv on sõidu ajal.
CF 500-2A & Can-Am Outlander 650 PRO
Kasutaja avatar
griips
ATV kodanik
ATV kodanik
 
Postitusi: 125
Liitunud: 06 Okt 2013, 20:38
Asukoht: Rapla- ja Harjumaa, Suurupi

Re: 450 jalgpidur

PostitusPostitas olli » 02 Aug 2017, 22:04

Mul sai vigastada üks esimestest pidurivoolikutest. Kuna tahtsin ruttu korda saada ja et ei peaks poest uut tooma, viskasin kogu selle osa minema mis jalapidurist ette tuleb. 100% ei mäleta, aga vist vahetasin ära jalapiduri peasilindrist tuleva tagumise vooliku asukoha sinna, kust tuli muidu esimene voolik, sest originaalis vist oli tehtud kuidagi nii et ette läheb rohkem pidurdusjõudu. Pärast seda igatahes õnnestus õhutamine klassikalistel meetoditel. Cf450L.
olli
ATV uustulnuk
ATV uustulnuk
 
Postitusi: 10
Liitunud: 17 Mai 2016, 14:40

Re: 450 jalgpidur

PostitusPostitas griips » 02 Aug 2017, 22:54

olli kirjutas:100% ei mäleta, aga vist vahetasin ära jalapiduri peasilindrist tuleva tagumise vooliku asukoha sinna, kust tuli muidu esimene voolik, sest originaalis vist oli tehtud kuidagi nii et ette läheb rohkem pidurdusjõudu. Pärast seda igatahes õnnestus õhutamine klassikalistel meetoditel. Cf450L.


Originaalis läks tagumine voolik tagantpoolt ning esimene eestpoolt. Kui sul õnnestus miski imenipiga alles jätta ja silindrisse sisse keerata pikk tuts mis on ette nähtud kahe vooliku tarvis (ja nüüd peab õli läbi andma ühe vooliku tarvis), siis sattus tagumise piduri voolik ikka oma õigele kohale...
CF 500-2A & Can-Am Outlander 650 PRO
Kasutaja avatar
griips
ATV kodanik
ATV kodanik
 
Postitusi: 125
Liitunud: 06 Okt 2013, 20:38
Asukoht: Rapla- ja Harjumaa, Suurupi

Re: 450 jalgpidur

PostitusPostitas olli » 03 Aug 2017, 11:55

griips kirjutas:
olli kirjutas:100% ei mäleta, aga vist vahetasin ära jalapiduri peasilindrist tuleva tagumise vooliku asukoha sinna, kust tuli muidu esimene voolik, sest originaalis vist oli tehtud kuidagi nii et ette läheb rohkem pidurdusjõudu. Pärast seda igatahes õnnestus õhutamine klassikalistel meetoditel. Cf450L.


Originaalis läks tagumine voolik tagantpoolt ning esimene eestpoolt. Kui sul õnnestus miski imenipiga alles jätta ja silindrisse sisse keerata pikk tuts mis on ette nähtud kahe vooliku tarvis (ja nüüd peab õli läbi andma ühe vooliku tarvis), siis sattus tagumise piduri voolik ikka oma õigele kohale...

Ma olen üsna kindel et mõlemad voolikud olid samal pool, üksteise kohal. Ja eraldi stutsi seal polnud. Kummagi vooliku jaoks oma ühendus otse pidurisilindri küljes. Teisele läks pime ette lihtsalt.
olli
ATV uustulnuk
ATV uustulnuk
 
Postitusi: 10
Liitunud: 17 Mai 2016, 14:40


Mine CFMoto

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


  
FOXGEAR