CF800 küsimus

Küsimused, probleemid ja uudised

Moderaatorid: makuke, kala

CF800 küsimus

PostitusPostitas ATVTA » 13 Jaan 2017, 11:52

Tere, panin uued pihustid ja sõitsin ringi kõik ok. Peale sõitu lasin koha peal käia natuke ja jätsin seisma. Keerasin süüte sisse siis tagasilla märgi kõrval hakkas pihusti märk vilkuma. Panin käima siis märk kadus ära.
Kas vanade pihustitega ka nii oli seda ma ei tea. Ostsin kasutatuna ja vahetasin kohe pihustid ära. Kas keegi oskab kommenteerida ?
ATVTA
ATV söber
ATV söber
 
Postitusi: 88
Liitunud: 05 Dets 2016, 20:50

Re: CF800 küsimus

PostitusPostitas Amigo » 13 Jaan 2017, 13:46

ATVTA kirjutas:Tere, panin uued pihustid ja sõitsin ringi kõik ok. Peale sõitu lasin koha peal käia natuke ja jätsin seisma. Keerasin süüte sisse siis tagasilla märgi kõrval hakkas pihusti märk vilkuma. Panin käima siis märk kadus ära.
Kas vanade pihustitega ka nii oli seda ma ei tea. Ostsin kasutatuna ja vahetasin kohe pihustid ära. Kas keegi oskab kommenteerida ?

Seisva mootori ja sisselülitatud süütega hakkab pihusti tuli siis vilkuma kui on mingi veakood. Kood on neljakohaline ja loetav nii- kümme vilkumist on 0, üks vilkumine on 1, kaks on 2, jne. Veakoodid leiad googeldades või manuaali lõpust.
Näiteks: ..........-.....-..........-.......... -kood 0500 - kiiruseandur ei anna signaali. Kui on mitu viga siis näitab järjest.
Cee-effide tuunimine, hooldus , remont.
Tasuta nõuanded tel. 58 236 408
Kasutaja avatar
Amigo
ATV-Sport.net friik
ATV-Sport.net friik
 
Postitusi: 2424
Liitunud: 11 Veebr 2009, 23:33
Asukoht: Virumaa-Peipsist Rakvereni

Re: CF800 küsimus

PostitusPostitas Amigo » 13 Jaan 2017, 13:48

ATVTA kirjutas: Ostsin kasutatuna ja vahetasin kohe pihustid ära.

Miks pihustid ära vahetasid ?
Cee-effide tuunimine, hooldus , remont.
Tasuta nõuanded tel. 58 236 408
Kasutaja avatar
Amigo
ATV-Sport.net friik
ATV-Sport.net friik
 
Postitusi: 2424
Liitunud: 11 Veebr 2009, 23:33
Asukoht: Virumaa-Peipsist Rakvereni

Re: CF800 küsimus

PostitusPostitas Hunt » 13 Jaan 2017, 14:40

Karter oli bensu täis ja pihustid jooksid läbi
Suzuki KQ oli esimene, aga midagi jäi nagu puudu!!! Polaris...ei komentaari(sattus mulle läbi peeretatud isend)!!!!!! Kawasaki 750i , lärmakas ja nagu puuhobune!! Honda oli hea oma automaadiga(parem kui kõik eelmised) Aga nüüd 1000 ja canam, Ma tahtsin ka nägu naerul tagarattal üle soo lasta ja seda pakub ainult 1000can!
Hunt : 5135402
Kasutaja avatar
Hunt
ATV-Sport.net friik
ATV-Sport.net friik
 
Postitusi: 3420
Liitunud: 09 Aug 2007, 09:17

Re: CF800 küsimus

PostitusPostitas Amigo » 13 Jaan 2017, 15:22

Cee-effide tuunimine, hooldus , remont.
Tasuta nõuanded tel. 58 236 408
Kasutaja avatar
Amigo
ATV-Sport.net friik
ATV-Sport.net friik
 
Postitusi: 2424
Liitunud: 11 Veebr 2009, 23:33
Asukoht: Virumaa-Peipsist Rakvereni

K:cf moto 800 vastupidavus

PostitusPostitas sumps750 » 16 Jaan 2017, 17:05

Kellel on,võiks infot jagada,kevadel plaanis uus osta,esijalgu valikus cf moto 800 või polaris sportsman 800.
,
Kasutaja avatar
sumps750
ATV fänn
ATV fänn
 
Postitusi: 217
Liitunud: 25 Sept 2013, 18:59
Asukoht: lääne virumaa.muuga

Re: CF800 küsimus

PostitusPostitas Hunt » 16 Jaan 2017, 18:48

missugune sportsman 800?
Suzuki KQ oli esimene, aga midagi jäi nagu puudu!!! Polaris...ei komentaari(sattus mulle läbi peeretatud isend)!!!!!! Kawasaki 750i , lärmakas ja nagu puuhobune!! Honda oli hea oma automaadiga(parem kui kõik eelmised) Aga nüüd 1000 ja canam, Ma tahtsin ka nägu naerul tagarattal üle soo lasta ja seda pakub ainult 1000can!
Hunt : 5135402
Kasutaja avatar
Hunt
ATV-Sport.net friik
ATV-Sport.net friik
 
Postitusi: 3420
Liitunud: 09 Aug 2007, 09:17

Re: CF800 küsimus

PostitusPostitas sumps750 » 16 Jaan 2017, 18:57

,
Kasutaja avatar
sumps750
ATV fänn
ATV fänn
 
Postitusi: 217
Liitunud: 25 Sept 2013, 18:59
Asukoht: lääne virumaa.muuga

Re: CF800 küsimus

PostitusPostitas Hunt » 16 Jaan 2017, 19:07

Millejaoks sa tahad ATVd ?
see vana rida mootoriga popo on väga hea tööloom, aga igasugune särts ja kärts puudub, uimane nagu (ei hakka ropendama) aga jõuline.. CF 800 on palju kärtsum masin.
Suzuki KQ oli esimene, aga midagi jäi nagu puudu!!! Polaris...ei komentaari(sattus mulle läbi peeretatud isend)!!!!!! Kawasaki 750i , lärmakas ja nagu puuhobune!! Honda oli hea oma automaadiga(parem kui kõik eelmised) Aga nüüd 1000 ja canam, Ma tahtsin ka nägu naerul tagarattal üle soo lasta ja seda pakub ainult 1000can!
Hunt : 5135402
Kasutaja avatar
Hunt
ATV-Sport.net friik
ATV-Sport.net friik
 
Postitusi: 3420
Liitunud: 09 Aug 2007, 09:17

Re: CF800 küsimus

PostitusPostitas sumps750 » 16 Jaan 2017, 19:12

Töö, metsas puude vedu,lume lukkam8ne,natuke ka lõbu.huvitab just vastupidavus
,
Kasutaja avatar
sumps750
ATV fänn
ATV fänn
 
Postitusi: 217
Liitunud: 25 Sept 2013, 18:59
Asukoht: lääne virumaa.muuga

Re: CF800 küsimus

PostitusPostitas Hunt » 16 Jaan 2017, 19:14

No siis vast selline polaris OK.
CF ka veab puid hästi ja lükkab lund väga hästi, aga metsas käruga puudevahel manööverdamine jätab tugevalt soovida. Polaris teeb kaheksaid selle cfi pöörderaadiuse ringi sees. roolivõimuga on see ring veel suurem :(
Suzuki KQ oli esimene, aga midagi jäi nagu puudu!!! Polaris...ei komentaari(sattus mulle läbi peeretatud isend)!!!!!! Kawasaki 750i , lärmakas ja nagu puuhobune!! Honda oli hea oma automaadiga(parem kui kõik eelmised) Aga nüüd 1000 ja canam, Ma tahtsin ka nägu naerul tagarattal üle soo lasta ja seda pakub ainult 1000can!
Hunt : 5135402
Kasutaja avatar
Hunt
ATV-Sport.net friik
ATV-Sport.net friik
 
Postitusi: 3420
Liitunud: 09 Aug 2007, 09:17

Re: CF800 küsimus

PostitusPostitas sumps750 » 16 Jaan 2017, 19:23

Kuidas ta vastu peab,mootor?kuidas raam on?just cf il,polarise raam pesks hea olema
,
Kasutaja avatar
sumps750
ATV fänn
ATV fänn
 
Postitusi: 217
Liitunud: 25 Sept 2013, 18:59
Asukoht: lääne virumaa.muuga

Re: CF800 küsimus

PostitusPostitas Hunt » 16 Jaan 2017, 20:06

Polarisel lihtne mootor hürdotõukuritega klapi ajam, Muidu nagu moskvitsi mootor... Nukk all karteris, siis pikad tõukurivardad ja üleval nookurid.. kaks klappi silindri peale. vanakooli mootor ja sellepärast ka pauku ei ole. Aga on töökindlad. klõbisevad ja klibisevad, aga sõidavad.
tagasild on kindlati pukside peal, mida vahetada vaja, esisild lihtne ja vähe asju mis ära kuluvad. kardaaniristid on kindlasti kulukohad.
Suzuki KQ oli esimene, aga midagi jäi nagu puudu!!! Polaris...ei komentaari(sattus mulle läbi peeretatud isend)!!!!!! Kawasaki 750i , lärmakas ja nagu puuhobune!! Honda oli hea oma automaadiga(parem kui kõik eelmised) Aga nüüd 1000 ja canam, Ma tahtsin ka nägu naerul tagarattal üle soo lasta ja seda pakub ainult 1000can!
Hunt : 5135402
Kasutaja avatar
Hunt
ATV-Sport.net friik
ATV-Sport.net friik
 
Postitusi: 3420
Liitunud: 09 Aug 2007, 09:17

Re: CF800 küsimus

PostitusPostitas sumps750 » 16 Jaan 2017, 21:28

Ok,enam-vähem selge.aga cf moto
,
Kasutaja avatar
sumps750
ATV fänn
ATV fänn
 
Postitusi: 217
Liitunud: 25 Sept 2013, 18:59
Asukoht: lääne virumaa.muuga

Re: CF800 küsimus

PostitusPostitas Hunt » 16 Jaan 2017, 21:46

-mõnusaks matkamisesk, kus ei ole kurguni soo, siis igaljuhul 800 CF. kannatab ka 90ga pikemaid maasid läbida, Polaris lõugab nagu segane selle kiiruse juures :?
-Lumelükkamiseks 800 cf, raske ja pikk..
-Metsas puude vedamiseks Polaris..
-varuosade saadavuse ja hinna poolest CF, kõik asjad max 3 päeva.. polarisel oota kuude kaupa vahest
-Polaris pehmem, mugavam...

Eks ise tead.. Polarist ei saa ka tänavalegaalseks neid 800 mudeleid
Suzuki KQ oli esimene, aga midagi jäi nagu puudu!!! Polaris...ei komentaari(sattus mulle läbi peeretatud isend)!!!!!! Kawasaki 750i , lärmakas ja nagu puuhobune!! Honda oli hea oma automaadiga(parem kui kõik eelmised) Aga nüüd 1000 ja canam, Ma tahtsin ka nägu naerul tagarattal üle soo lasta ja seda pakub ainult 1000can!
Hunt : 5135402
Kasutaja avatar
Hunt
ATV-Sport.net friik
ATV-Sport.net friik
 
Postitusi: 3420
Liitunud: 09 Aug 2007, 09:17

Re: CF800 küsimus

PostitusPostitas ATVTA » 16 Jaan 2017, 21:53

Polarisel jupid kallid võrreldes CF-iga. Ütlen ausalt CF-iga sõita mõnus, teepeal istub hästi, tagasillaga sõites ei kurda isegi roolitunnetuse/roolimise üle. Kui 4 vedu sees ja ratastel pidamist siis on kurvides rool kange. Lume/jää peal ei saa aru ja kruusa ning asfaldi peal ei peagi 4 veoga sõitma. Nagu Hunt juba ütles täitsa normaalselt liigub ka. Päris tagaratta peale kiirendades just ei tõmba aga oleneb milleks kasutada tahad seda. Ise ostsin täpselt samuti enamasti töö tegemiseks. Raske masin peaks käru normaalselt tõmbama, veel ei ole metsa jõudnud kuna pole veel kõik asjad korras ja küljes.
Võin kogemusi jagada kui asjad seal maal
Lisaks plussiks veel see, et CF-id enamasti L7e kategoorias ja saab mujal ka sõita kui metsas. Või vähemalt metsa omal jalal sõita. Mis raami puudutab siis selle tugevust ma ei oska kommenteerida aga minu masinal põhjakaitsmed puuduvad hetkel. Ei tea kas on sellega seost, et põllupeal sõites hein ja kõrred vb kulutavad värvi maha vms aga raam on pindmiselt roostes osaliselt
ATVTA
ATV söber
ATV söber
 
Postitusi: 88
Liitunud: 05 Dets 2016, 20:50

Re: CF800 küsimus

PostitusPostitas Skuratov » 17 Jaan 2017, 16:39

Kuhu see tonnine CF jääb? Minu tõmbab 800 ka ära aga naise all kipub ära koolema :D Äkki hiinlased tahtsid lihtsalt pildil olla ja tegid esialgu ainult kleepsud valmis ja eputasid messil.
Skuratov
ATV uustulnuk
ATV uustulnuk
 
Postitusi: 8
Liitunud: 21 Jaan 2016, 08:31

Re: CF800 küsimus

PostitusPostitas sumps750 » 17 Jaan 2017, 16:55

Skuratov kirjutas:Kuhu see tonnine CF jääb? Minu tõmbab 800 ka ära aga naise all kipub ära koolema :D Äkki hiinlased tahtsid lihtsalt pildil olla ja tegid esialgu ainult kleepsud valmis ja eputasid messil.

Mul oleks vist asi vastupidi
,
Kasutaja avatar
sumps750
ATV fänn
ATV fänn
 
Postitusi: 217
Liitunud: 25 Sept 2013, 18:59
Asukoht: lääne virumaa.muuga

Re: CF800 küsimus

PostitusPostitas ATVTA » 22 Jaan 2017, 12:58

Trouble code P0201/ P0202: 1/2 cylinder injector coil defective

Possible causes:1)Injectorcoil if it’s open circuit.2)Improper connection between injector pin and ECU pin3)Improper connection between injector pin and relay 4)All drive circuit connected with ECU short to ground5)Short circuit between ECU pin and other circut


Repair procedures:1)Measure injector resistance2)Check continuity of all wirings 3)Measure resistance between ECU pin and ground4)Measure voltage connected with ECU pin.

Kas keegi on asjaga rohkem kursis ja saab abiks olla ?
Nimelt siis veakood 0201/0202 ees ja kontrollisin pihusti peal pistikute ühendusi, aju külge minevaid pistikuid ja puhastasin massi juhet mis aju kinnituse ja raami vahel on. Kood on alles.

Imelik on see, et käima läheb väga hästi. Eeldaks kui mingi juhtme teema aju ja pihustite vahel siis masin ei toimiks.

Keegi võiks ükskõik mis masinal ei pea CF olema kontrollida sellist asja. Paned süüte sisse pump uriseb. Keerad süüte välja ja uuesti sisse, ei urise. Ootad paar minutit keerad uuesti siis uriseb.
Kas peabki nii olema ? Ise enesest kui ma käima ei pane ja bensusurve üleval on võik see üles jääda ? Viskasin kella ka korraks otsa. Kellal hakkas seier vaikselt alla langema. Võibolla see peabki nii olema aga igaks juhuks küsin.

Aidake :D
ATVTA
ATV söber
ATV söber
 
Postitusi: 88
Liitunud: 05 Dets 2016, 20:50

Re: CF800 küsimus

PostitusPostitas ATVTA » 23 Jaan 2017, 17:30

See asi leidis hetkel lahenduse. Viga oli ajus meeles ja sel hetkel kui seda taga ajasin seda enam ei eksisteerinudki. Akuklemm maha ja kadus ära. Garaazis vaatasin üle ei olnud tagasi ka tulnud peale vähest sõitu.
Loodame, et üks asi listist maas
ATVTA
ATV söber
ATV söber
 
Postitusi: 88
Liitunud: 05 Dets 2016, 20:50

Re: CF800 küsimus

PostitusPostitas ATVTA » 23 Mär 2017, 19:50

Kui sügavasse vette kasutusjuhendi järgi sõita võib ? Mulle see vees sõitmine eriti ei meeldi aga hea oleks teada kui sügavat kraavi vms originaal õhuvõtu ja tuulutusega ületada võib kui see teepeale ette keerab.
ATVTA
ATV söber
ATV söber
 
Postitusi: 88
Liitunud: 05 Dets 2016, 20:50

Re: CF800 küsimus

PostitusPostitas Amigo » 23 Mär 2017, 20:07

ATVTA kirjutas:Kui sügavasse vette kasutusjuhendi järgi sõita võib ?

http://motohobi.ee/uus/wp-content/uploads/2015/09/CF800-2-sept.-2015.pdf
Läbi vee sõitmine
Maksimaalne vee sügavus, kus oma ATVga sõita võid on võrdne
jaluste alumise osaga. Järgi järgmisi ettevaatusabinõusid kui sõidad
läbi vee:
1.tee kindlaks vee sügavus enne veest läbi sõitmist;
2. vali tee, kus mõlemal kaldal on järkjärguline läbitav kallak;
3. liigu aeglaselt, väldi kive ja takistusi;
4. peale vee ületamist kuivata pidurid vajutades kergelt piduri
hoovale kuni pidurid rakenduvad
normaalselt

:OK:
Cee-effide tuunimine, hooldus , remont.
Tasuta nõuanded tel. 58 236 408
Kasutaja avatar
Amigo
ATV-Sport.net friik
ATV-Sport.net friik
 
Postitusi: 2424
Liitunud: 11 Veebr 2009, 23:33
Asukoht: Virumaa-Peipsist Rakvereni

Re: CF800 küsimus

PostitusPostitas ATVTA » 23 Mär 2017, 20:24

Huvitav, et nii vähe ma mõtlesin ,et ratas võib vee alla ära kaduda. Mootori õhuvõtt päris kõrgel ja tuulutused pole ka astmelaua peal. Ise olen sattunud olukorda kus 5cm üle astmelaua vesi tulnud . Aga Amigo tänud kiire vastuse eest
ATVTA
ATV söber
ATV söber
 
Postitusi: 88
Liitunud: 05 Dets 2016, 20:50

Re: CF800 küsimus

PostitusPostitas Amigo » 23 Mär 2017, 20:49

ATVTA kirjutas:Huvitav, et nii vähe ma mõtlesin ,et ratas võib vee alla ära kaduda. Mootori õhuvõtt päris kõrgel ja tuulutused pole ka astmelaua peal. Ise olen sattunud olukorda kus 5cm üle astmelaua vesi tulnud . Aga Amigo tänud kiire vastuse eest

Tegelikult võid vette minna nii sügavale, et vesi hakkab sadulat märjaks tegema. Kui kummarduda esimese vasaku ratta juurde siis paistab ka variaatori sissevõtt ja kõrval mootori õhuvõtt.Need on vähe allapoole pakiraami. Tunnike tööd ja jupp 60mm voolikut ning saab need õhuvõtud spidoka taha. Siis peaks igast kraavist läbi saama. Edu.
Cee-effide tuunimine, hooldus , remont.
Tasuta nõuanded tel. 58 236 408
Kasutaja avatar
Amigo
ATV-Sport.net friik
ATV-Sport.net friik
 
Postitusi: 2424
Liitunud: 11 Veebr 2009, 23:33
Asukoht: Virumaa-Peipsist Rakvereni

Re: CF800 küsimus

PostitusPostitas ATVTA » 26 Apr 2017, 15:15

Tere, vahepeal masin täitsa hästi toimetanud kuid nüüd natuke tõrgub. Teatud kiirusel täiskaasiga hakkab puterdama. Tunned, et kiirendus läheb nõrgemaks puterdab vähe ja siis kui kiirus kasvab kiirendab ilusti edasi. Märja asfaldi peal läheb kohalt ära nii, et pastal kerib. U 30-45 küll kiirendab kuid mootori hääl muutub ja kui kiirus kasvab tekib palju parem kiirendus. Kui 70 sõita ja siis kiirendada pole kordagi probleemi olnud 90 peale viskab suht ruttu.
Kui teema algust lugeda siis mul oli pihusti probleem. Kui pihustid ära vahetasin ja sõitsin oli ka mingite pöörete peal tühimik sees. Vahetasin küünlad ja bensiini filtri mure kadunud. Vahetatud said need u 4 kuud tagasi. Sõitnud vahepeal päris palju kuid siiski.
Õli pole karterisse juurde tekkinud, uued pihustid veel korras :D. Kohati jääb selline mulje nagu ei jõuaks bensiini eest ära põletada. Kui rahulikult kiirendada siis ei teki ebaühtlast kiirendust ja sellest tühimiku kohast kiirendab isegi rutem üle.


Ise pakuks sellist varianti esimesena, et ühel küünlal juhe võib üle taguda(või ka mõlema) ja ei pane bensiini korralikult plahvatama. See rikub ka süüteküünla ära.(hetkel veel maha pole võtnud)
Teise variandina mõtlesin klapivahesid kuid uute küünalde monteerimine klapivahesi ei muuda. Samuti pole mootoris sirinat kuulda.
Kuidas saaks kontrollida kas küünlajuhtmed suudavad piisavat pinget küünaldeni tekitada, või mida veel kontrollida ?
ATVTA
ATV söber
ATV söber
 
Postitusi: 88
Liitunud: 05 Dets 2016, 20:50

Järgmine

Mine CFMoto

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


  
FOXGEAR